Музика здатна будити в людині як самі піднесені почуття, так і
непередавані плотські відчуття Зв'язок між музикою й
інтимною анатомією жінки помітив ще
Еммануїл Кант, який писав:
"Музика - це мова
емоцій". Приблизно два сторіччя
через (у наші освічені дні) співачка P.J. Harvey відчула цю здавалося
б, чисто умоглядний зв'язок усім
своїм американським дівочим тілом. Більш того -
вона затверджує,
що її клітор дивним образом
резонує під нижнє "ля". Тому зовсім не дивно, що більшість
її пісень написані в мажорній тональності.
Професор психології
Еммануїл Бігануважає,
що т.зв. "ТАНЦІ ДО УПАДУ"
(насправді ейфорія, що виникає при прослуховуванні
деяких музичних здобутків,
як і підлоговий
екстаз і почуття польоту внаслідок приймання
кокаїну - це відчуття, яке народжуються в тій самій ділянці
За даними недавніх досліджень, цяділянка,
яка завідує самими
примітивними, а виходить, самими непереборними
інстинктами, можна "включати" і музикою. "Якщо сприйняття музики відбувається
через ті ж нейроканали, що й насолода
від впливу кокаїну, те, може бути, музику слід розглядати як різновид
наркотику?" - задається питаннямкерівник
досліджень, професор Роберт Заторр. Найпоширеніші фізичні прояви
"музичних" емоцій знайомі всім:
мурашки по спині, грудка
в горлі,
прискорене серцебиття... "Насправді , музичні емоції прямо
пов'язані із системою очікування
й передбачення відчуттів.
Композитори, і, особливо , музиканти- імпровізатори, відіграють
на тому, що вони ці очікування
обманюють або, навпаки, задовольняють", - уточнює Еммануїл Біган. Цим же
навичкою інтуїтивно володіє будь-який
гарний ді- джей: за допомогою несподіваних
пауз, зміни тональностей і тому подібних приймань
він здатний
утримувати танцюриста на танцполі
нескінченно довго - тому що сюрпризи й емоції нероздільні.