Посібник створений з урахуванням досвіду щодо подібних вітчизняних видань, а також власного напрацювання автора при викладанні навчальної дисципліни у вищих навчальних закладах. У посібнику вміщено теоретичний матеріал, перелік літератури, питання для заліку та самоконтролю знань студентів, глосарій контрольні тести-тренінги. Розрахований на студентів спеціальності „Правознавство", консультантів, викладачів і може бути використаний як для дистанційної, так і інших форм навчання.
Навчальний посібник має допомогти та систематизувати знання Особливої
частини кримінального права України, засвоїти основи методики і техніки
аналізу окремих складів злочину, їх елементи та ознаки. Матеріал у
посібнику подається стисло, конкретизовано, що допоможе студентам
систематизувати знання, сконцентрувати увагу на основних інститутах та
поняттях Особливої частини кримінального права.
Мета посібника – допомогти студентам опанувати фундаментальну юридичну
дисципліну – кримінальне право. Використовуючи посібник, студенти
зможуть зосередити свою увагу на основних поняттях Загальної частини
Кримінального права України, систематизувати і конкретизувати пройдений
матеріал, сформулювати структуру відповідей по кожному з питань, що
вивчаються, виносяться на залік, іспит, виконанні письмових робіт, в
тому числі ККР.
В навчальному посібнику на основі аналізу чинного законодавства про кримінальну відповідальність, сучасних наукових досліджень провідних вчених України та досвіду викладання Кримінального права як учбової дисципліни у ВНЗ стисло та адаптовано до модульної системи навчання, викладено теоретичний мінімум за кожною темою з курсу відповідно до стандартної програми підготовки юристів у ВНЗ. За всіма темами курсу посібник містить 17 змістових модулів, 200 контрольних завдань, 190 понять в термінолгічному словнику. Методичні рекомендації розроблені для викладачів та студентів вищих навчальних закладів юридичних спеціальностей з метою використання данного посібника при вивченні загальної частини Кримінального права України під час впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Україні.